CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feel free to answer if interested with Herbalife Products

Name:
Email Address:
Cellphone Number
Occupation
Where Do you lIve? Johor
Melaka
Negeri Sembilan
Selangor
Kuala Lumpur
Perak
Pulau Pinang
Kedah
Perlis
Pahang
Terengganu
Kelantan
Sabah
Sarawak
Are you a Herbalife Registered Member? Yes
No
What are your interest towards Herbalife product Improve skin
Improve overall health condition
Earn extra income
Lose weight
Gain weight
Please include any extra information

Put a website form like this on your site.

Wednesday, May 29, 2013

Jauh di mata, adakah dekat di hati?

Jauh

Ku utus surat cinta ini kepada kau yang jauh.

Hatiku meronta kerana satu perkara. Kau mahu aku lepaskan kau pergi. 

Gesekkan viola pada kali pertama kita bertemu. Kau dengan kemerduan suara. 
Aku dengan viola ku. Kita dendangkan lagu tentang janji cinta kita bersama. 
Pada setiap bait-bait yang dinyanyikan. Pada setiap melodi yang aku hasilkan.
 Tertulis satu makna ringkas ;

Kita sedang jatuh cinta bersama.

Tahun kedua kita bersama. Masihkah kau ingat sewaktu aku mengalunkan 
organ lama di rumahmu dengan lagu tentang betapa bermakna kau di sisiku
 selama ini? Kau menyanyikannya. Aku mengiringinya. Kita duduk sebelah 
menyebelah dan bermain organ bersama. Dari lagu kisah lama kepada lagu 
hilai tawa. Kau dan aku percaya pada satu makna ;

Kita akan terus setia bersama.

Bila aku datang kepadamu dalam kering kontang. Kau isikan dengan 
kasih sayang. Bila kau datang kepadaku dengan seribu permasalahan. 
Aku isikan dengan jalan penyelesaian. 
Apakah itu bukan saling lengkap-melengkapi? Aku suka begini. 
Dan kita harus kekal begini.

Namun semalam kau mengatakan sesuatu yang membuatkan ku 
dirundung kekecewaan. Hanya kerana aku. Kerana aku mahu lebih jauh jadi 
yang terbaik untuk mu. Kau katakan kau tak mampu hidup di sisiku dan 
kau mahu aku melepaskan kau pergi. 

Seandainya. 
Kau kata seandainya. 
Antara kau dan impian. 
Aku perlu pilih.


Dan aku tidak mahu memilih. 
Aku mahukan kau dan impian itu dalam gengamanku.



Tunggu aku sayang, I love u.

No comments:

Post a Comment