CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feel free to answer if interested with Herbalife Products

Name:
Email Address:
Cellphone Number
Occupation
Where Do you lIve? Johor
Melaka
Negeri Sembilan
Selangor
Kuala Lumpur
Perak
Pulau Pinang
Kedah
Perlis
Pahang
Terengganu
Kelantan
Sabah
Sarawak
Are you a Herbalife Registered Member? Yes
No
What are your interest towards Herbalife product Improve skin
Improve overall health condition
Earn extra income
Lose weight
Gain weight
Please include any extra information

Put a website form like this on your site.

Thursday, July 18, 2013

sesengal aku

Sayang dengarkanlah
Syair kau tulis ku lagukan
Moga jadi siulan
Suatu masa
Dan moga engkau kan tersenyum
Dengan irama indah
Hanya itu
Yang mampu ku beri

Di dalam mimpiku
Syair indah
Yang masih ku baca
Hangus terbakar
Dengan tak ku sangka
Yang ku mimpi
Rupanya terjadi
Punah semuanya

Kesepian kini
Menyusuri hari
Syair nan di rindu
Kau bawa bersama
Tinggallah irama
Terus ku lagukan
Kekal ia bersama
Serpihan harapan kita yang punah

Kita tak menduga
Dari kenalan lahir sayang
Hingga ku terlupa
Kau siapa
Setulus kasih ku kalungkan
Dan selautan sayang
Kau singkirkan
Di persada hampa

-untuk pengetahuan di atas itu adalah lirik lagu kekal daripada ?? Siapa yang tahu angkat ketiak hehe. Bagi aku lirik dia makan dalam jugak lah okay okay aku tahu aku jiwang sikit depend lah ikut keadaan. 
-suka sangat sastera, seni, dan melancong. Memang minat aku untuk dijadikan suka-suka sebagai hobi sampingan. 
-to kekasih hati nun jauh, saya ingat awak selalu, saya tunggu awak datang dalam hidup saya dan semoga AWAK lah orangnya ke akhir hayat. Ameen (terbayangkan love love atas kepala macam orang ting tong) Hek leh fefeeling pulak S E R A M >>>Ayat siapalah ni kan , dush hehehe (p/s warna biru tu aku highlight, memang faveret sekian..hehe buat buat tak kenal saper okay)




No comments:

Post a Comment