CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feel free to answer if interested with Herbalife Products

Name:
Email Address:
Cellphone Number
Occupation
Where Do you lIve? Johor
Melaka
Negeri Sembilan
Selangor
Kuala Lumpur
Perak
Pulau Pinang
Kedah
Perlis
Pahang
Terengganu
Kelantan
Sabah
Sarawak
Are you a Herbalife Registered Member? Yes
No
What are your interest towards Herbalife product Improve skin
Improve overall health condition
Earn extra income
Lose weight
Gain weight
Please include any extra information

Put a website form like this on your site.

Thursday, July 18, 2013

pelik kau nyah !!

hoi ha hoory !!! Entri aku yang ni memang gila gila and entah apa apa tapi aku rasa sangat seronok meng-ekspresi diri di sini walaupun biasa sahaja.

Aku jadi macam orang yang tidak stabil emosi. Sekejap gembira sekejap sedih. Ya itulah aku si gadis Gemini yang pelik tapi benar ! Aku sebenarnya sukakan agenda yang pelbagai dalam hidup aku sehari harian . Suka sangat bercerita dan berkongsi apa apa yang bermanfaat atau perbualan kosong sekalipun . Cuma tidak semua orang memahami perangai dan jiwa girang aku ni (oops girang lah sangat kan kadang-kadang). Tadi ada satu entri aku terbaca pasal "terima aku seadanya" sebenarnya statement itu salah. Mengapa ? Sebab bermaksud kita menerima individu itu seadanya, which means satu benda adanya pada diri dia. Kita patut meluahkan "terima aku apa adanya" bermaksud kita menerima segala apa ada nya pada diri individu itu. Perlu diselitkan di sini kita jangan menjadi terlalu lurus kerana kalau apa adanya dia seorang panas baran kita meng-iyakan semata. Perlu diingat kita perlu menasihatkan ataupun cuba pupuk supaya dia berubah sikap tersebut. Tetapi secara basic kita terima cuma perlu diubah. 

Sikap kadang kadang macam hormon pun ada sebab boleh juga bertukar-tukar. Macam aku, sikap aku sangat umum diketahui oleh orang terapat mungkin apa apa sahaja yang diorang tahu. Banyak benda yang perlu di muhasabahkan dalam setiap hari sebab makin lama pengalaman akan mematangkan usia dan sudah semestinya "biological clock is ticking". Nak jadi terbaik mestilah jadi baik dahulu. Jadilah dirimu apa adanya (berbalik pada statement aku tadi). Daripada apa adanya diri kita, kita cuba perbaiki walaupun dicemuh orang kata berlakon jer tu atau dicemuh orang kata alah hangat-hangat tahi ayam jer tu ! Lupakan apa kata orang yang mencerca kerana kita tahu apa niat kita. Nasihat yang baik dan berguna kita terima tetapi yang tidak membantu malah mencerca kita tepis. 

sebut "biological clock is ticking" aku pun wonder hehe cartoon di bawah hehe....

Ini bukan lucah tetapi kenyataan yer cuma a puppy you should change into maybe a CAT haha



siapa yang faham cartoon yang di atas ni? hehe
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

dan yang ini aha (gelak sendiri), motif letak sebab aku rasa ada kaitan sedikit dengan bab umur 


-Share my thoughts to people as I am trying to clean my pace with good inspirations. 
-I doodle with everything that can make me feels enlighten and  happy
-I love to communicate but I hate people that a "back stabber"
-Obviously I feel I need to change my self from now (try to be a better women perhaps) Ameen.

No comments:

Post a Comment