CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feel free to answer if interested with Herbalife Products

Name:
Email Address:
Cellphone Number
Occupation
Where Do you lIve? Johor
Melaka
Negeri Sembilan
Selangor
Kuala Lumpur
Perak
Pulau Pinang
Kedah
Perlis
Pahang
Terengganu
Kelantan
Sabah
Sarawak
Are you a Herbalife Registered Member? Yes
No
What are your interest towards Herbalife product Improve skin
Improve overall health condition
Earn extra income
Lose weight
Gain weight
Please include any extra information

Put a website form like this on your site.

Wednesday, July 17, 2013

ujian

Hari ini aku rasa sangat teruji. Minda aku ligat berfikir tentang banyak benda dan aku telah senaraikan banyak benda untuk dilakukan sepanjang tempoh waktu belajar aku ni. Aku mahu belajar dan lakukan business secara part time slow slow. Aku cuba untuk menjadi wanita yang aku bayangkan. Aku tahu aku boleh lagi berjaya suatu hari dan aku mahu berada di sisi ahli keluarga dan suami yang tercinta suatu hari (dengan izin Allah aku berkahwin). Semoga orang yang ku sayang dapat bersamaku ketika susah dan senang sepanjang hidupku nanti. Kerana bagi aku inilah yang terakhir kalinya aku akan bercinta lagi.

Aku kerap memikirkan soal business dan juga study sehingga aku sering terasa kesunyian. Memang benar tiada sesiapa yang memahami hati. Alhamdulillah aku bersyukur kerana mempunyai keluarga lagi tetapi entah mengapa seakan hidupku kosong tiada purpose. Aku berdoa semoga orang ku sayang berubah menjadi yang terbaik dalam hidup ku ini suatu hari nanti dan aku juga berusaha berubah untuk menjadi yang terbaik untuk masa hadapan. Yes I do accept him in my heart and jujur mencintainya tetapi ADAKAH DIA SAMA ? Inshaallah.


ونبلوكم بالشر والخير فتنة وإلينا ترجعون

Dan Kami menguji kamu dengan kesusahan dan kesenangan sebagai dugaan; dan kepada Kami-lah kamu semua akan dikembalikan. [Al-Anbiyaa’: 35]

لا يكلف الله نفسا إلا وسعها

Allah tidak memberi kesusahan seseorang hamba melainkan apa yang terdaya olehnya. [Al-Baqarah: 286]


No comments:

Post a Comment