CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feel free to answer if interested with Herbalife Products

Name:
Email Address:
Cellphone Number
Occupation
Where Do you lIve? Johor
Melaka
Negeri Sembilan
Selangor
Kuala Lumpur
Perak
Pulau Pinang
Kedah
Perlis
Pahang
Terengganu
Kelantan
Sabah
Sarawak
Are you a Herbalife Registered Member? Yes
No
What are your interest towards Herbalife product Improve skin
Improve overall health condition
Earn extra income
Lose weight
Gain weight
Please include any extra information

Put a website form like this on your site.

Wednesday, July 17, 2013

ringkas

kadang kadang aku tertanya pada diri sendiri apa yang aku suka sehari harian. Apa benda atau rutin yang paling aku minati. Sejujurnya apabila meningkat dewasa aku seperti lain. Aku lebih mudah menjadi seorang yang sangat berkomitment dengan kehendak dan juga tanggungjawabku. Mental acapkali teruji dengan pelbagai mehnah hidup yang kian mencabar kesabaran di hati. Aku baru bertapak dalam dunia realiti kedewasaan. Dan aku masih lagi menuntut ilmu. Terkadang aku seperti hilang dalam identiti aku yang tidak pasti mungkin kerana aku keliru dengan pelbagai masalah tetapi biasalah hidup bujang jauh daripada keluarga selalu dalam dilema hidup.





Yang pasti hidup banyak diuji. Jangan terlalu mengharap dan usahalah menjadi yang terbaik dalam setiap harimu. Inshaallah akan ada keberkatan di setiap langkah suatu hari nanti

No comments:

Post a Comment