CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feel free to answer if interested with Herbalife Products

Name:
Email Address:
Cellphone Number
Occupation
Where Do you lIve? Johor
Melaka
Negeri Sembilan
Selangor
Kuala Lumpur
Perak
Pulau Pinang
Kedah
Perlis
Pahang
Terengganu
Kelantan
Sabah
Sarawak
Are you a Herbalife Registered Member? Yes
No
What are your interest towards Herbalife product Improve skin
Improve overall health condition
Earn extra income
Lose weight
Gain weight
Please include any extra information

Put a website form like this on your site.

Tuesday, October 2, 2012

biaq pi

teringat satu kawan orang kedah. biaq pi sama dia, biaq pi....janji depa bahagia ....tu jer kekalutan dia memang dah jadi trademark. dah bulan 10 result tak lama lagi dapat dan aku menunggu ni...dapat offer tolak tu nak yang ni jugak bermati-matian sebab kan (aderlah) hehe.

aunty sibuk dok tanya u nak masuk mana effa sebab kali ni rezeki murah , tapiiiiiiiiiiii (panjang tapi dia) padan muka tu lah apply banyak kene salah satu dah serba salah, alih-alih kesitu jugak ko nak pergi kan...hamboii kalau aku jadi lecturer tempat tu aku "lock" kau kasi tak boleh keluar..hehehe...macam-macam hal

pergi penang hari sabtu sampai ahad, isnin rehat macam orang gila duduk rumah penat, fikir punya fikir ohhh banyaknyer nak kene refresh otak ni..(kejadahnyer ) arghhhh !!! stress bai. hand a pon jatuh lubang tandas hehe, nasib2 seb bek adik banyak gadget extranyer memang aku pinjam ler...ok sebelum pergi BBC (rancangnyer). Dream book? waduh kali ni semua nak letak, lantaklah kan tapi apa2 dok sibuk nak wat tu ni, ada lah jugak benda tertinggal, alahai tinggal barang kat penang rumah auntie!!! Bencii!!!!


lepas ni mak pesan, jangan slow sangat, jangan blur sangat, berani sikit nak bersuara, pelik aku. katanya. tetapi bila fikirkan balik ada betulnya, orang dok lancang mengata aku senang jer diamkan diri, padahal getus hati aku yang depa buat tak pulak !!! haha. so pas ni kene kuat sket yer...ubah mana yang patut ubah, tetapi ingat !!! be strong sket...moral of the story orang-orang K memang sepesen jer...salah aku aku akui, salah depa bukan nampak pon...gtu lah kan....tak campur dah..hehe

No comments:

Post a Comment