CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feel free to answer if interested with Herbalife Products

Name:
Email Address:
Cellphone Number
Occupation
Where Do you lIve? Johor
Melaka
Negeri Sembilan
Selangor
Kuala Lumpur
Perak
Pulau Pinang
Kedah
Perlis
Pahang
Terengganu
Kelantan
Sabah
Sarawak
Are you a Herbalife Registered Member? Yes
No
What are your interest towards Herbalife product Improve skin
Improve overall health condition
Earn extra income
Lose weight
Gain weight
Please include any extra information

Put a website form like this on your site.

Tuesday, October 2, 2012

bangun awal

hari ni aku bangun awal nak study....ayah kata refresh nak refresh...aku rasa dah berkarat otak ko tu..(aduh terasa)...seusai solat subuh aku sembab kan diri kene set balik otak ni sebab dah banyak tidur boleh rasa macam tak boleh nak study straight 3 jam macam dahulu. dek mengenangkan macam-macam dugaan so kene lah perbaharui sikap ni. ahoiiii phewwitt




buka buku terus terdiam, adoi FACT FACT FACT you cannot even escape effa !!! masak gak lah tapi nasib baik minat tu ada kene lah tempuh juga. during the time study teringat satu rakan yang sering menjadi inspirasi, dia licik-bijak-baik hati-agama pun ok-serba serbi okay i wish i can be like her (not to be exactly) tapi adalah contoh yang baik kita ambil. semalam teruk kene basuh dengan ayah suruh fokus...fokuss...tgk ayah bela burung pun kene fokus nak jaga nak !! katanya (herk, ader ker patut) hahahaha lawaklah ayah ni.

kali ni mood aku nak taip banyak, walaupun such a crap story tapi aku punya sukalah kan !!! zazzz...nanti lah yer ader satu bab yang bermanfaat akan ku kongsi. kali ni inilah bebelan hati. susah nak mencari BIG WHY dalam hidup ni sebab terlalu banyak impian sampai aku tak tahu mana lebih aku suka dan mahu kejar...cita-cita satu kemestian, ibu bapa dan keluarga adalah satu KEWAJIPAN begitu juga agama. to be very specific semenjak dua menjak ni aku a bit  blurr,slow,irritated,lost identity sebab stress lama . banyak nak kene ubah suai dan OVER HAUL...gamaknya kak ngah !!!

saya kena kuatkan semangat, kuatkan hati dan perlu cekal untuk tempuh dugaan, jangan terlalu impresskan orang biar mereka terima kita seadanya terharu dengan nasihat akak terima kasih banyak-banyak sayang dia). okay nak sambung study tata. nanti kita update lagi ye...

XOXO

No comments:

Post a Comment